10 augusti 2011
2011-08-10 / 09:17:00 / Vardagstankar

Känner att det är svårt att komma på saker att skriva om, kanske eftersom att jag håller mig väldigt anonym. Hur som helst så känns det som om allt går med en väldig fart. Det var inte länge sen jag längtade efter 12e graviditetsveckan och nu känns det som om det inte alls är långt kvar till den 20e veckan, halvvägs! Dom kompisar vi träffar ofta vet om att vi ska ha barn, även alla på mitt och J's jobb och nästan hela släkten. Jag har ännu inte gått upp speciellt mycket, lite besviken faktiskt, ibland tycker jag att magen är alldeles för liten. Nu längtar jag bara tills det är dags för rutinultraljudet. Jag har ju en mobilbild från det tidiga ultraljuden vi gjorde, men då var jag så nervös att jag inte hann förstå det läkaren sa.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: