24 Augusti 2011
2011-08-24 / 10:07:00 / Vardagstankar

Åh vilken jobbig morgon jag haft idag. Det började i går, jag trodde att mitt huvud skulle sprängas och jag kunde inte ens stå upp och laga mat, fick sitta ner vid köksbordet i mellan varven. Tillslut kom J och tog över. Hoppades att det skulle bli bättre i dag. Men direkt efter att jag gick upp i morse när jag stog och borstade håret fick jag en yrsel attack, kände hur min puls bultade uppe i öronen och det kändes som om jag inte kunde ta ett djupt andedag. Satte mig på toalettstolen och då kom näsblodet. Hoppade in i duchen men då hände samma sak igen, trodde jag skulle svimma. Jag fick duscha sittandes. Nu har jag lyckats fått i mig en stor tallrik gröt och känner mig lite bättre. Tur att jag redan är sjukskriven den här veckan! Jag hade aldrig kunnat gå till jobbet idag.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: