18 augusti 2011
2011-08-19 / 10:27:34 / Vardagstankar

I natt hade jag min första riktiga bebisdröm. Jag drömde att våran bebis hade kommit till världen, fast hur vet jag inte för drömmer hoppade över hela förlossningsdelen. Det blev en liten pojke, han var skrämmande lik J. Min mormor var hemma hos oss och hjälpte till. Men vi hade inte flyttat till huset, i stället hade vi flyttat till ett parhus på två våningar med en uteplats. Det var en ganska mysig dröm i början men sen blev den stressig för det kändes inte som om jag hade någon kontroll. Kontstigt. Jaja, idag känner jag mig väldigt trött, försov mig lite i morse och kom 15 minuter försent till jobbet. Efter jobbet idag ska jag och mamma åka och kolla på kläder, hoppas på att hitta lite mammakläder och gärna några nya bhåar.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: