Statistik
2011-08-24 / 22:46:00 / Graviditet

Oroar mig över diverse graviditetsstatistik, värst just nu är ultraljudsstatistik. Vid vart tvåhundrade ultraljud hittas avvikelser. Tänkt om det händer oss? Vad gör vi då? J vill fortfarande göra fostervattenprov. Risken för missfall efter fostervattenprov är 0,5-1% . Usch, jag vill bara veta att allt är jättebra och att min graviditet är helt perfekt. Ligger just nu i soffan och är öm i höften och har molande värk i blygbenet. Har gått i 3 stycken ganska långa trappor, det är det enda ansträngande jag har gjort idag, bortsett från lite lätt promenerande. Hur kan det göra ont när jag knappt gjort något. Ne nu ska jag ta mig från soffan till sängen och sova!

1 Kommentarer
jenny&Loke:

Grattis grattis säg till när du inte är anonym längre:P



SKRIVET DEN: 2011-08-30 KL: 07:29:08 URL: http://jennsyundelin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: