6 juli 2011
2011-07-06 / 19:07:16 / Vardagstankar

Den senaste veckan har jag kännt mig väldigt lugn, främst över graviditeten men även när det gäller annat. Har tidigare försökt ta bilder på magen men jag ser ändå bara tjock ut så det blir inga fina bilder. Kanske ska försöka i kväll igen. Själv tycker jag ju som sagt bara att jag ser tjock ut. Har gått upp ca 2-3 kg mina arbetsbyxor som har varit förstora sen i vintras sitter lite bättre, det är nästan så att jag klarar mig utan skärp. På kvällarna syns lilla magen som mest. Är lite orolig för att traffa kompisar som ännu inte vet. Det är inte så många som vet ännu. Förutom min och J's familj. Efter vecka tolv kanske det är dags att gå ut med det till alla. Nu ska jag fortsätta med maten.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: