7 Juli 2011
2011-07-07 / 09:00:02 / Vardagstankar

Tänk att i morgon är det redan fredag igen. Tider går så oförskämt fort. I går jobbade J över och jag bestämde mig för att chocka honom lite. När han kom hem hade jag lagat mat, påriktigt. Dom som känner mig vet att matlagning inte är min starka sida. Men jag gjorde egenlagad potatisgratäng, köttmarinad och glaze. Sen när J kom hem startade vi grillen och helgrillade fläskytterfile, vi var dock tvungna att dela den eftersom att våran grill är värdelös. När vi skulle äta blandade jag ihop en kall sås av dom ingredienser vi hade hemma, och den blev faktiskt riktigt god. Hoppas att J var lite imponerad av mig i alla fall. I dag ska jag ringa till märklarn och kolla av lite saker som vi upptäckte på besiktningen av huset i går. Blir lite illamående av att tänka på huset, men varje gång jag är där känner jag mig lugn och glad. Det är väl bara så att det är ett sånnt stort steg. Många som får höra att vi har köpt hus tycker att det är ett enormt vuxen steg. Då brukar jag och J bara le lite och tänka, ni skulle bara veta, vänta tills ni får höra den andra stora nyheten. Tycker att det både är jobbigt och roligat att hålla det lite hemligt. Men det är skönt att dom vi träffar ofta vet.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: