Symptom
2011-07-05 / 07:59:27 / Graviditet

I går gick jag in i 11e veckan (10+1 idag). Känner av fler och fler jobbiga symptom, jag är varm hela tiden, hunden är mer känslig, kläder känns ibland obehagligt. Jag blir lättare andfådd, det känns som om jag inte kan andas lika djupt. Magen är puffig och ibland när jag sitter ihopsjunken tar magen imot brösten. Därför känner jag mig väldigt tjock. Jag är mycket hungrigare nu, äter mer också. Jag har fått dålig hy, har massa små finnar och knottror i ansiktet. Jag är tycker inte om vissa dofter som jag förut gillade, kan inte ha någon av mina parfymer och har bytt deo. Brösten värker och är ömma och jag kän inte ha samma typer av bhåar jag haft förut, behöver mer stöd. Det var allt jag kunde komma på just nu. Jag känner mig jätte gnällig då jag typ klagar hela tiden, men jag antar att det går över, man vänjer sig väl. J sa åt mig att bita ihop, om jag tyckte att det här var jobbig, hur skulle jag då klara av resten? Antar att han har rätt, det kommer nog både bli bättre och sämmre framöver.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: