17 Juni 2011
2011-06-17 / 10:22:12 / Vardagstankar

Mår inte alls bra i dag. Det känns nästan som om jag har feber, jag har även halsbränna och är jätteslö i huvudet. Vaknade jättetidigt i morse av att det värkte lite i ryggslutet, sen kunde jag inte somna om, inte förens J gick upp för att göra sig i ordning. Usch, känner mig verkligen jättesvag. Men det är bara att hålla ut, det lär bli fler sånna här dagar framöver.
I går kväll satt jag och läste boken jag fick från barnmorskan. Blir inte klok på det här med vad man får och inte får äta. Alla säger olika. Nu kommer jag knappt våga äta någonting, funderar på vad jag kan äta på midsommar? Ska nog försöka hitta ett recept på grillad lax. Åh, nu blev jag hungrig, kontigt eftersom att jag redan har fått i min en drickyogurt och en risifrutti. Men det är kanske inte så konstigt, tydligen så går det ju åt massa enegi i tillverkningsprocessen :P 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: