20 Juni 2011
2011-06-20 / 10:35:12 / Vardagstankar

Fy vilken skitdag! Är trött och ledsen på allt och inget, kan lugnt säga att jag känner av hormonerna i dag. Helgen var dock väldigt trevlig, vi fick mycket gjort. Huset vi var och kolla på var dock en besvikelse. Eller huset i sig var fint och mysigt, lite litet kanske. Men tomten var i mina ögon oanvändbar. Men det ligger några andra hus ute i området, lite längre i från min mamma men ändå promenadavstånd. Ska ringa till några mäklare på lunchen tänkte jag.
I går kväll kände jag av att magen var större på riktigt för första gången. Den har ju sett svullen ut i några dagar men i går kväll putade den ut ordentligt under naveln. Nu vill jag bara att den ska växa ännu mer, det vill J också. Funderar på att boka in ett tidigt ultraljud på en privatklinik, av flera anledningar, men har läst att det är farligt att göra för många ultraljud. Blir lite fundersam över detta, har inte hittat någon studie som visar säkert att det skulle vara skadligt. Men jag tror ändå att man ska vara försiktig, speciellt med dessa nya 3D och 4D ultraljud man kan göra nu. Det är nog inget för oss i alla fall men det finns ju många som gör dom.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: