26 juni 2011
2011-06-26 / 16:24:18 / Vardagstankar

Vilken tråkdag! Är trött som bara den. Tidigare orkade vi i alla fall ta en långpromenad med hunden, vi gick förbi J's farmor och pratade lite med henne. Hon lovade att sticka strumpor till lillen sen när det är dags. Det var skönt att ta en ordentlig promenad, även om det regnade då och då. När vi nästan var hemma kom det en ordentlig regnskur, så vi stannade under ett träd. Tänkte på alla mysiga promenader vi kommer ta som familj sen, jag och J med hund och barnvagn. Nu är jag i v 8+6 i morgon är det alltså nio fulla veckor och jag går in i vecka 10. Jag har precis lärt mig hur man räknar veckorna och de olika trimestrarna, J försöker hänga med i allt graviditedsprat men jag tror att det blir lite för mycket för honom. I mitten av nästa månad blir det ett nytt besök på MVC, är ganska nervös och lite rädd faktiskt förra gången fick vi ju bara massa information och så. Den här gången blir det blodprover, kontroll av hjärtljud osv. Uscha! Ne nu ska jag inte tänka på det. Ska nog surfa runt efter lite inredningsinspiration till barnkammaren, måste ju börja planera inför flytten också. Kontraktskrivningen blev framflyttad till tisdag pga midsommar helgen men snart är det påriktigt och vi kan börja tänka på inredning och trädgård. Åh, jag längtar så mycket!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: