27 Juni 2011
2011-06-27 / 10:34:28 / Vardagstankar

Jag mår illa! Är så sjukt nervös inför allting så allt bara snurrar. Tror att jag stressar upp mig i onödan. Men tänk om vi inte klarar av det här, vi husägare? Tänk om det händer något, hur ska vi då kunna betala? Är dessutom jätteorolig för graviditeten. Tänker på massa saker som jag inte ens vill skriva här. Jag är rädd och vill bara vara 10 år igen, då ens största problem var att man bråkade med sin bästis. Livet var så enkelt då, men det är väl så det är att bli vuxen. Känns som om jag och J slagit rekord i vuxenpoäng den här månaden.

1 Kommentarer
Coquina:

Det kommer gå bra ska du se =)

Ny tävling på min matblogg där du kan vinna fina priser från Bambino till din bebis i magen =)



SKRIVET DEN: 2011-06-28 KL: 21:54:28 URL: http://coquina.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: