30 Juni 2011
2011-06-30 / 12:40:29 / Vardagstankar

Är fortfarande trött hela tiden, men jag kämpar på. J kan inte heller sova på nätterna, i natt testade vi att ha fönstret öppet så att det vart lite svalare och bättre luft. Men det hjälpte inte speciellt mycket. Tror att våran säng är för liten, jag har märkt att jag vrider och vänder på mig mer än jag gjorde förut. Dom senaste dagarna har jag börjat må lite illa, mest på morgonen och förmiddagen. Ska inte klaga så mycket. Det kunde varit mycket värre, men det värsta är att jag är hungrig men sammtidigt blir illamående av att tänka på mat! Har idag märkt att jag är lite ljuskänslig också, kollar jag ut genom fönstret när jag sitter innomhus blir det randigt framför ögonen och jag blir snurrig.
Idag ska jag och J till banken för att skriva på lånet. Vi måste betala handpenningen senast på tisdag men vi vill få det klart den här veckan. Det känns ganska konstigt att det här verkligen är på riktigt. Men det känns som om det kommer bli bra tillslut.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: