15 juni 2011
2011-06-15 / 10:23:50 / Vardagstankar

Alla vet inte om vår stora nyhet. Men vi har hunnit prata med dom närmsta familjemedlemmarna och vännerna. Bästa reaktionen fick jag av min storasyster, jag kommer aldrig glömma den. Det enda hon fick fram om var - Guu va kul, guu va kul, guuu va kul! Åh jag måste köpa små bebis skor!
I morgon ska vi till MVC och se hur allt står till, efter det kanske jag ska prata med mina chefer. Känner att jag vill berätta för dom så snart som möjligt. Jag har ju inte fastanställning ännu, är fortfarande provis så jag är lite orolig för att jag inte ska få vara kvar.
Ska försöka ringa till banken i dag, vi ska på husvisning på söndag och jag vill hinna prata med vår kontaktperson på banken innan dess. Hoppas verkligen att allt går som vi vill och att det finns en chans för oss att köpa huset. Det ligger väldigt nära min mamma och vi kommer säkert behöva massa hjälp av henne så det vore underbart att på så nära. Att det dessutom är ett jättefint hus som ligger nära vattnet, har stor tomt och fina omgivningar är ju inget annat än perfekt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: